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Text File  |  1991-06-18  |  2.8 KB  |  70 lines

  1.  
  2.  
  3. At Motor City Software, we feel that next to writing good software, support is a
  4. very high priority. We have put a lot of work into MCFreq and hope that you will
  5. take the time to register this product if you find it usefull.
  6.  
  7. We will however, attempt to solve any problems  you may be having  while you are
  8. evaluating it. Please do not hesitate to contact us if you have any questions or
  9. problems.
  10.  
  11. Registered users will have priority for support,  but unregistered users will be
  12. supported to the best of our abilities. When we released 1.30, the first release
  13. to carry a registration fee, the response was very good. We helped a few systems
  14. overcome problems and they were good enough to register the product. We even had
  15. a user who registered it before we could get it working for him! Needless to say
  16. his problem became a priority! (Thanks Brian...)
  17.  
  18. Version 1.40 was release about six months ago and registrations continue to come
  19. in. It is because of this support that we are able to continue devoting time and
  20. effort to bring you innovative new products.
  21.  
  22. This release, Version 2.00, has a new twist to it.  It will function  completely
  23. in local mode, but will only run remotely for the Sysop. It gets the sysops name
  24. from the dorinfo1.def file.  We feel  that you  should  have the  opportunity to
  25. evaluate a COMPLETE package,  and we think  that this  is a  fair way to do  it.
  26. Rather than  cripple  the product,  rendering some functions  unusable,  we have
  27. decided that this was a good  approach.  Everything will function in  local mode
  28. for ANY user. Remotely, for the sysop, everything will function. If another user
  29. enters the door, it will inform him that it must be registered in order to allow
  30. users to have access.
  31.  
  32. If  for any  reason you  cannot get  it to work  remotely while logged on as the
  33. sysop name as defined in  Dorinfo1.def,  or  are running software which does not
  34. allow  you to  put your sysop name in dorinfo1.def,  then contact us, and we can
  35. issue you a temporary key.
  36.  
  37. In  order to  offer the  best  support  possible,  there are a number of ways to
  38. contact us.
  39.  
  40. If its  not  urgent,  we can be  contacted in one of the following Fido Echomail
  41. areas : RA_SUPPORT  RA_UTILS  DOORWARE
  42.  
  43. If it requires a response within 24 hours, please send netmail to:
  44.  
  45. Rod Hancock
  46. Motor City Software
  47. Oshawa Ontario Canada
  48. Fido   1:229/418
  49. Imex  89:485/207
  50. USRobotics HST-Dual Standard
  51.  
  52. ...Or log onto the system and Page Me, or leave a message to Sysop...
  53.  
  54. The BBS # is (416) 579-6318.
  55.  
  56.  
  57. If you require  Immediate help,  call our  VOICE Support Line at (416) 579-3256
  58. between the hours of 9am and 9pm EST Monday through Saturday.
  59.  
  60. As you can see, we are easy to reach, and will do everything within our power to
  61. see that you get the most out of our software.
  62.  
  63.  
  64. Thanks
  65.  
  66. Rod Hancock
  67. Motor City Software
  68.  
  69.  
  70.