logo.gif (6K)


      NEW:   35 zemí, 66 operátorů, 118 tarifů! To je přehled cen za DSL ve světě.
Dial-up vs. ADSL
! unikátní průzkum trhu !
Výzvu již podpořilo
12289
osob!
zahlavi.gif (6K)
Jaké skutečné přenosové rychlosti dosahujete na své přípojce (ne nutně ADSL)?Méně jak 56 kbit/s (34%)
Méně jak 56 kbit/s
Od 56 do 128 kbit/s (19%)
Od 56 do 128 kbit/s
Od 128 do 256 kbit/s (16%)
Od 128 do 256 kbit/s
Od 256 do 512 kbit/s (16%)
Od 256 do 512 kbit/s
Více jak 512 kbit/s (16%)
Více jak 512 kbit/s
Počet hlasů: 3698
Předchozí anketa

neprehl.gif (1K)
  :: Diskuse
  :: Názory čtenářů
  :: Mapa ADSL pokrytí
  :: Důležité dokumenty
  :: Technologie xDSL
  :: Ceny DSL ve světě
  :: Analýza signatářů
  :: Internet v číslech
  :: Prezentace
  :: Reklamní materiály
  :: Spřátelené weby
  :: O nás

odkazy.gif (1K)
  :: Český Telecom
  :: Oveření dostupnosti ADSL
  :: Telekomunikační úřad
  :: Slovenský protest
  :: Zástupci Uživatelů Internetu
  :: Březen měsíc internetu
  :: Sdruž. obrany spotřebitelů
  :: Svaz pacientů ČR
  :: Ministerstvo informatiky ČR




více...

Přidat do oblíbených

Stáhněte si náš banner.


ikona.gif (2K)


dslbanner.gif (16K)


Telecom zřejmě nezvládl agregaci ADSL
27.10.03 23:05
RakosniCzech
Jde jen o penize

Telecom namazal vsechny co do toho maji co mluvit.

26.10.03 21:06
deVries
zajimave

Docela me prekvapila zminka v clanku, ze v Praze 8 nejsou hlaseny zadne problemy. Tak si dovolim jeden ohlasit: Nextra 512/128 - po "cernem patku" pingy kolem 700ms, rychlost pripojeni 20-30Kbps. Po tydnu doslo k urcitemu zlepseni (haha) pingy klesly na 70-100ms, jenze ouha .. pridal se neustaly packet loss 15-25%, s cimz se nedaji ani poradne prohlizet tranky. Rychlost "stoupla" na 50-80Kbps.

26.10.03 19:36
ladik-BigBoss
Už mě taky SEROU!!!!!!!

nasranej má pravdu - zmrdi to jsou!!
To radši budu mít bezdrát (blbý je že kde žiju není ani ADSL ani bezdrát :-)

26.10.03 15:02
nasranej
zmrdi jsou to

NEXTRA 512/128 katastrofa!!!! jedu maximálně 30-40 a zm*d crha bude vykládat že zhoršení je o 1%!!! zase jsem naletěl a nejhorší na tom je, že posraná nextra to vůbec neřeší a tváří se jak telecom, že se vlastně nic neděje!!!!! asi za ty 3 měsíce než doběhne posraná smlouva s posranou nextrou zešedivím! smrt telecomu!

24.10.03 12:26
Loop
isdn

Proc ti dementi porad tak propagujou ISDN, dyk je to k smichu... a ti co si to porizuji, jim jen zenou vodu na mlyn :)

24.10.03 12:21
Tomáš
re: dostupnost

kdo si pocka, ten se docka..., a jeste jedna rada - zrus ISDN a uz jim za to neplat ani korunu, je to falesna hra ;)

24.10.03 12:15
Pavel Horak
ADSL dostupnost ;(

Uz me unavuje cist clanky o zvysovani rychlosti a slevnovani teto sluzby ci zhorseni kvality propustnosti pri agregaci, KDYZ SI KUA ADSL KVULI DOSTUPNOST PORIDIT NEMUZU..GRRRR a uz me nebavi platit nehorazny castky za ISDN...
telecom sux sux a jeste jenou SUX :(

23.10.03 19:13
Lobo
Lol

np:)

23.10.03 18:51
Petr
LoBo

Ted se fakt omlouvam, do kolonky jmeno jsem omylem napsal predmet.. samozrejme to bylo ode me a tva prezdivka mela byt v predmetu..

23.10.03 18:50
LoBo
a

Fajn, tez jsem rad :). No ono tema internet a Telecom obcas rozviruje divoke emoce, lepsi je vyhybat se osobnim konfrontacim :).

23.10.03 08:41
Lobo
RE :tc

No ja sem nikdy nerek ze ho potrebuju.Ja sem rekl ze potrebuju dobrej ping a to na modemu nemam.A na modemu nemuzu bejt online 24h dene.
Doufam ze ti to jako odpoved staci.

23.10.03 08:29
tc
LoBo

Můžeš mi teda sdělit na co ty potřebuješ vysokorychlostní net, když píšeš, že žádné služby kromě surfování nevyužiješ? Na to ti přece stačí modem, ne?

23.10.03 07:17
LoBo
RE:Petr

Ano mas pravdu.
Ja se taky omlouvam jelikoz sem zapomel ze rychlost je vlastene taky sluzba:) A taky se omlouvam ze sem rekl ze sluzby sou naprd,to asi vyznelo jinak naz sem mel namysli.
No takze myslim ze sme se rozumne dohodli:)

22.10.03 23:44
Petr
LoBo

Dobra, mas pravdu, to asi urazlive mohlo vyznit, mel jsem se mirnit. Jinak ale rozpor je v tom, ze - broadband zde neni kvuli sluzbam a jeho zajem neni vazan na zadne takove sluzby. Ten je tu hlavne kvuli praci s velkymi objemy dat - predavani informaci vseho druhu - vizualnich, zvukovych a jinych, a to v obrovskem mnozstvi oboru lidske cinnosti - pres profesionalni vyuziti treba architekty, animatory, zvukari, skladateli, vytvarniky, programatory, pres poloprofesinalni - totez, az po ciste amaterske hoby veci - od toceni rodinky kamerou a posilani filmu znamym, pres sledovani filmu, poslouchani hudby ci treba jen radia, az po cistou zabavu - treba stahovani her, ruznych programu, ktere dnes casto i freeware maji delku stovek MB. A dalsi funkce - uceni se, pokud si s broadbandem muzes stahnout spoustu kvalitnich programu treba i piratskych cracku, tak se pak muzes lip ucit, ziskavat zkusenosti apod. Myslis, ze se clovek nauci dobre pracovat, ja nevim, v Cinema 4D tak, ze si ten program koupi za 400 000 Kc a pak se to uci? Samozrejme ze ne, sezene si crack zdarma nebo za nizkou cenu a uci se to na tom. A zatimco driv nebylo tak uplne lehke vsechny podobne, zvlast ty mene obvykle, programy sehnat, a vetsinou se na tom nejaky pirat "napakoval" tak, ze to treba prodaval za stovky az tisice Kc (coz je hnus), tak neomezeny broadband nabizi lidem konecne snadny pristup k temer vsem spickovym programum, pokud se nauci pouzivat vymenne site typu P2P. A to je samozrejme velkym prinosem celkove, jelikoz to prispiva k vzdelanosti i rozvoji nejruznejsich cinnosti vubec. Jenze hlupaci z Telecomu maji predstavy ze "cechackum" staci ojebany (omlouvam se ten vyraz) internet, zato s cenou nejvyssi v Evrope..

22.10.03 22:22
LoBo
RE:Petr

No nic ve zlym ale broadband internet uz je ve svete hodne dlouho takze ty sluzby by mohly bejt lepsi.
A co sem rikal o tech "na prd sluzbach".Tim sem mel namysli ze sou naprd pro me.A myslim si i (a je to muj nazor) ze sou naprd obecne(to ale neznamena ze je nekdo nepouziva nebo ze by je nemel pouzivat-otazka zajmu(stejny jak kdyz reknu ze telenovely sou na prd)).Mozna se odchylujem v tom co pokladame za broadband sluzby.Prave proto sem se te ptal na to CO TY pokladas za broadband sluzby.Me ted napadaj fakt jenom radio,video a telefonie.Takze pokud sem neco vynechal tak me pouc.Rad se dozvim jaky ma broadband dalsi vyhody.(A to neni ironie)
A muj nazor ze prvni maj bejt sluzby je podle me spravnej.Takze tomu ver.
Pokud budou sluzby - budou lidi chtit broadband.Pokud nebudou sluzby tak na co broadband?(Todle si ale myslim jen u internetu,jinde to neplati,treba jako nejdriv vyrobit auta a pak je lidi budou kupovat-to je jasna blbost, a to ze to funguje i obracene,tedy nejdriv broadband pak sluzby,je taky pravda ale myslim ze moje verze je lepsi,ta totiz spis urychli rozvoj(nebo spis rozsireni) rychlyho netu-vetsina uzivatelu totiz JE v pouzivani internetu negramotna)
PS: tvoje slova "pouze neumis vyuzivat internet, neznas broadbandove sluzby, to ale neznamena, ze vsichni jsou tak OMEZENI" - podle meho urazka(CAPS sem dodal jen pro vetsi efekt).
"Smutne je, ze to tu vehementne prezentujes jako "pravdu".Nejhorsi jsou lidi, co necemu nerozumi a mysli si, ze kdyz to nevedi nebo nezuzitkuji oni, tak to tak plati pro vsechny" - todle sem nikdy netvrdil takze se me to dotyka.

22.10.03 20:46
Petr
LoBo

Reagoval jsem pouze na tohle: "Mozna kdyby nabidka sluzeb byla lepsi tak jo.Ale zatim sou tydle sluzby naprd.Ale podle me maj bejt nedriv sluzby a pak broadband,ne naopak." Mozna jsem reagoval trochu v rozcileni, avsak psal jsem pouze ze jsi omezeny ve smyslu dovednosti pouzivani internetu. Nikdy jsem nepsal neco jako "jsi omezenec" (ve smyslu obecne) jako urazku. Primou urazkou vsak byla reakce tveho kolegy z prace. Ad za 6. a za 7. - to soudim opet zejmena z tohoto: "Mozna kdyby nabidka sluzeb byla lepsi tak jo. Ale zatim sou tydle sluzby naprd.Ale podle me maj bejt nedriv sluzby a pak broadband,ne naopak." Proste to tak vubec neni a prijde mi to i jako nepochopeni zakladniho principu internetu. Samozrejme ze musi byt nejdriv broadband a ten teprv otevira dalsi moznosti, skutecne neverim svym ocim ze to nekdo muze otocit naruby.

Na co ses me ptal a ja neodpovedel skutecne nevim co mas namysli, nebylo to nahodou na nekoho jineho? Jestli myslis otazku v uplne prvnim prispevku proc ti 192 nedosahla nikdy skutecnych 192, tak odpoved je, ze Telecom to obhajuje jakousi servisni vrstvou a podobnymi blaboly, realita vsak je, ze proste celkove skrouhl rychlost - misto skutecnych 192 cca 160 a zduvodnil to podobnymi pololzemi. Ono take v zahranici u 256 kbps linky uzivatel skutecne nestahuje 25-27 kB/s, nybrz odpovidajici hodnotou rychlosti.

22.10.03 14:49
LoBo
Ach jo

Tady nikdo nekomunikuje:(
Kazdej to precte ale nakej nazor nenapise.Musite prece mit nakej nazor ne?
Asi prestanu cist web a zacnu taky trochu makat:)

22.10.03 14:24
LoBo
Sluzby

Pokud mi reknes jaky vsechny sluzby se daj na rychlim internetu pouzivat tak ti reknu proc je JA nepouzivam.Ne proc by je nemel pouzivat nikdo.

22.10.03 14:17
LoBo
RE: Loki=LoBo

Za 1. nejsem Loki.Loki je kamos(kolega z prace) ale ne ja.Takze me snim nespojuj prosim.
Za 2. me prosim prestan urazet
Za 3. prestan psat tak jako bys byl neco lepsiho nez ja a proto se semnou nemusel bavit
Za 4. ukaz mi kde sem neco prezentoval jako "pravdu"
Za 5. na neco sem se te ptal a ty si neodpovedel(o tech sluzbach),ale odbyl si me urazkou
Za 6. kde beres tu jistotu ze neznam broadbandove sluzby
Za 7. kde beres tu jistotu ze neumim vyuzivat internet
Za 8. precti si PORADNE co sem psal,ja nemluvil o tom jake to ma byt,ale o tom jaky je soucasny stav
Za 9. cekam odpoved

22.10.03 14:06
Hanz
Re: Petr

S tím plně souhlasím. Myslím, že spíš by se měli prezentovat názory co je dnes nabízeno za standardní služby na internetu v okolních státech, než spíš odkrývat naši internetovou negramotnost a tím nahrávat CTc a podporovat ho ve tvrzení, že 90% uživatelů internetu v ČR jsou co se týče internetu negramotni. Ja neříkám, že ty služby musí využívat všichni, ale nabídka služeb připojení na internet by se měla tvořit dle nabídky služeb poskytovaných po internetu a ne dle gramotnosti uživatelů.

22.10.03 13:52
Petr
Loki=LoBo

To vis ze jo, Loki/Lobo, pouze neumis vyuzivat internet, neznas broadbandove sluzby, to ale neznamena, ze vsichni jsou tak omezeni. Smutne je, ze to tu vehementne prezentujes jako "pravdu". Nejhorsi jsou lidi, co necemu nerozumi a mysli si, ze kdyz to nevedi nebo nezuzitkuji oni, tak to tak plati pro vsechny. Viz tve tvrzeni o udajnych mizernych broadbandovych sluzbach. Dobre, neumis prilis vyuzivat internet, to ale neznamena, ze vsichni neumeji, kez bys to dokazal pochopit. A pro lidi, kterym internet je k uzitku a vyuzivaji ho, je pak takovy limit pri takove rychlosti skutecne smesny.

22.10.03 13:46
LoBo
RE:Pavel N

1)Naprosto souhlasim stim jake ma ADSL byt.Nerek sem ze ADSL ma byt jen na web,ale ze ADSL od CT proste takove je(a mozna ani to ne)
2)Taky skoro souhlasim.Ale to je jen otazka zajmu.Pro me je internet hlavne zabava a vzdelavani na nem moc nehledam.Ja si rad prectu scienceworld nebo kouknu na nakej dokument.Ale abych neco studoval podrobneji na to nejsem.Na vysoky skole sem se ucil dost.
3)Souhlas na 100%

22.10.03 13:30
Pavel N.
re: LoBo

1) ADSL má být přípojka na víc než jen prohlížení. Stahování je legitimní činnost uživatele pracujícího nějakým způsobem v síti (jestli stahuje linux nebo porno, hry..., tak do toho vám nic neni pokud se uživatel svým jednáním nedopouští trestné činnosti);

2) rádia neposlouchejte, můžete si číst knihy, trend je ovšem takový, že rozhlas nám na internetu zdomácní. Nejen rozhlas, už dnes můžete čerpat informace a videoreportáže ze světových zpravodajských agentur, mnohem aktuálnější než večerní zprávy; interaktivní lekce cizích jazyků a elektronické vzdělávání vůbec. Proč myslíte, že existuje takový CESNET??? Pro srandu králíkům? Omyl! Nejen věda se bez sítě sítí dnes už neobejde.

3) Telecom dusí rozvoj internetu. Interaktivní služby budou v provozu, budou-li v Čechách v provozu rychlé přípojky pro obyčejné lidi. Firma asi těžko bude nakupovat takové VoD, i když má třeba super rychlé připojení.

Immer vere se tu brání rozvoji internetu. Stále nemůže Telecom pochopit, že on je pouze přenosové médium, ne ten, kdo má definovat Fair Use Policy. Určitá forma agregace je nejspíš nutná z kapacitních důvodů, datové objemy však s ČTc jako přenosovou soustavou nijak nesouvisí, tudíž by mu tato pravomoc měla být odebrána, pokud se jí nevzdá dobrovolně. Služby totiž poskytujou ISP a každý si má mít právo definovat vlastní služby bez diktatury jedné strany.

22.10.03 12:44
LoBo
?

Sice se mi nastesti jeste agregace neprojevila ale radsi tudle otazku polozim driv kdyz mam jeste dostateckou rychlost i na web.
Kdyz mi taky klesne rychlost a vyhlidky na zlepseni budou mizive tak mi nezbyde nic jinyho nez vypovedet smlouvu.
A tak se chci zeptat jak to bude probihat.To mi zase do bytu prijdou naky smoulove a odmontujou si rozbocovac a ty 3m kabelu?Co kdyz proste prestanu platit?

22.10.03 11:55
Loki
re :petr

No jediny co je tady omezeny je tvoje inteligence.

22.10.03 10:04
Petr Petr
Situace kolem ADSL!!!!!!!!!

Zdravím všechny a hlavně pana Sovu!
Musim potvrdit,že článek je hlavně pravdivý v tom,že takzvana agregace a fair user policy ma největší dopad na uživatelé,kteří se prohlížejí hlavně webové stránky.
Pokud využívám stahovani nějakých velkych programu,patchu či dem tak se ma rychlost na me ADSL lince(192/64,Volný,Ostrava centrum)prakticky po za vedení nezměnila,ale pokud jde o načítání stránek,tak je to často velka hrůza.Tak kde je tady ta rovnost jak hlasi telecom!!!
A ted k vám pane Sovo.Kde je Vaše slibované rozmaznutí vyýsledku z Fóra o internetu...bohuzel jsem to nějak a nikde nezaznamenal.....že by jste také se odklonil od svých slibů?To by mě velmi mrzelo.

22.10.03 08:24
LoBo
RE:PETR

No tak mi je vyjmenuj kdyz ses tak chytrej.
U kazdy co reknes ti napisu dovod proc ji nepouzivam.

21.10.03 20:50
Petr
LoBo 21.10.03 11:29

Lobo, co to zvanis? Jaky sluzby na prd, o cem to proboha mluvis? Jake ze nejdriv sluzby? Problem je jen v tom, ze tve pouzivani a znalosti internetu jsou pravdepodobne velmi omezene, proto je nevyuzivas a o vetsine asi ani nevis ze jsou. To ale neznamena ze neexistuji, naopak, pro cloveka ktery internet skutecne pouziva je pri rychlosti 512 limit 10 GB naprosty vysmech.

21.10.03 18:06
re:>LoBo
FTP

mám tady určitá omezení, která nemíním rozepisovat a tak s tím mám občas problémy, takže only private.

21.10.03 17:18
LoBo
RE: tc

me napadlo ze mas FTP:)
nehces mi dat ip zebych se kouknul?:)

21.10.03 14:57
tc
re:>Hanz FTP

kdyby jen v brně, ono i v praze a na mnoha dalších místech.
V praze mají odchozí trafic 2GB (nevím na jak dlouho), příchozí myslím neomezen. Na jiných místech je to podobný

21.10.03 14:27
Hanz
FTP

FTP je dobra vec, ale to asi jako standardni sluzbu na ADSL nikdo neprosadi. Mimochodem nez v Brne na kolejni siti zavedli limit na Upload, tak tam byl manik, kterej mel za mesic upload 2TB! Byl to specialista na filmy s oznacenim XXX. :-)))

21.10.03 14:01
Tc
re:>LoBo RE: adsl trafic

Těch 110GB je odchozích, mám tady FTP server :o)
příchozích mám teĎ asi 80GB a jak to naberu? Jsem připojen na 100Mbps, takže poslouchám rádia, dívám se na TV občas hraju, takže tu běží sem tam nějakej ten server, sem tam si ztáhnu nějaký film, videoklip apod. Zkrátka když už todle připojení mám, proč ho nevyužít?
PS:>Kazaa nepoužívám,
1, nesmím ho používat
2, Většinou je to dost pomalý
3, Téměř vše se dá sehnat jinde a rychleji
mimochodem s těmi 10GB pro ADSL, to se fakt hodí jen na prolízání webu a to možná ani tto ne, vždyŤ jsem po modemu měsíčně natahal 400-1000MB normálně

21.10.03 13:08
Hanz
Re: Lobo

Plne souhlas! Ale jaktoze jeste nezaplatil obrouvskou pokutu a Berdar se nemusel verejne omluvit cele spolecnosti, ze ji obeůlhal klamavou reklamou???
Todle kdyz by si dovolil vobycejnej clovek tak ho stiha policie, CTc muze vse!!!

Votceho mame ty urady??? Porad se hledaj uspory ve statnim rozpoctu a tady je nazornej priklad na cem se da usetrit a nebyla by to mala castka!!! Mame plno uradu, ktery vubec nepotrebujem, protoze tam nic nedelaj!

21.10.03 13:07
LoBo
btw

10G je opravdu malo na poradny vyuziti rychlosti a moznosti ADSL.
Ale to i agregace degraduje ADSL na "lepsi" dialup.

21.10.03 13:03
Lobo
RE:Prosba

No CT tech 10G asi vzal tak ze velky procento lidi ma ADSL opravdu jen na web a mail jelikoz je to fpodstate "jedinej" pausal.Spousta lidi nestahuje filmy atd.
A k tomu tvimu provozu.Asi je to tim radiem a serialem kterej ma 1000 dilu:).
A jelikoz ja jsem zastance 10G(ale za mensi cenu) tak odpoved na tu tvoji otazku:pouzivej si co chces.Ale az ti pojede net 1KB/s tak se nezlob.Az bude(jestli bude) agregace mensi tak to bude fpohode.
Proste a jednoduse soucasne ADSL v CR neni broadband.Je opravdu tak akorat na web:(

21.10.03 12:49
Hanz
Prosba

Měl bych prosbu na všechny zastánce teorie 10GB. Může mě někdo napsat, které služby na internetu se považují za ty ktereé bych neměl využívat na své přípojce ADSL???
Předem moooooc děkuji.

21.10.03 12:05
Hanz
pouzivani Internetu

Ja mam prumer tak tri-ctyri filmy za mesic. Vobcas nakej ten videoklip a tedka sosam novy verze Friends. Jinak hojne posloucham internetove radia, vobcas naky sestrihy z NHL a podobne. Ze softu, si stahnu co by se me mohlo hodit do prace + plus servecepacky vod microsoftu, komunikacni nastroje (volani po netu, vobcas s webkamerou), sledovani online vysledku treba Extraliga, Nhl, atd.Co se tyce her, hraju asi tri a to jen vobcas, ale stahuju si do nich novy graficky veci. Nezminil jsem mozna uplne vsechno, ale kdyz pouzivam takto pripojku ADSL tak mam na 512 za mesic obousmerny prenos kolem 25GB. Nechapu kde prisel CTc, ze pri normalnim pouzivani ADSL pripojky, tak se vlezu do 10GB. Otazka pro vsechny a hlavne pro CTc: Myslite ze tyto a jim podobne sluzby na internetu sou nenormalni??? :-)

21.10.03 11:40
LoBo
Stahovaci

A jeste radsi popisu kdo je podle me stahovac.
Pro me je to ten kdo stahuje 24h dene neco co ani nepotrebuje.Nekdo kdo spusti kazzu a stahuje jak divej vsechno co jde.Filmy,hry,mp3,videoklipy,aplikace....
Nekdo kdo si stahne 10 filmu a pak se koukne jen na jeden.Ostatni vypali jen aby to mel.
Takovi lidi me za soucasnyho stavu stvou.
Mela by tu bejt vetsi skala nabidek ADSL pro kazdyho.Od pausalu na dialup,prez omezeny ADSL az po neomezeny superrychly ADSL.A u vsech rozumne nastavena agregace.
Proste za soucasnyho stavu nemam stahovace rad.
Ale chyba nejsou stahovaci ale CT!!!

21.10.03 11:29
LoBo
RE: Hanz

Ja nepodporuju nazor CT.(Naopak)
Ale rad se poucim otom co nabizi vysokorychlosti internet.
Radia neposloucham.Video prez internet taky ne.Zatim teda.Mozna kdyby nabidka sluzeb byla lepsi tak jo.Ale zatim sou tydle sluzby naprd.Ale podle me maj bejt nedriv sluzby a pak broadband,ne naopak.
A jeste jednou zduraznuji ze sem NIKDY nerek ze lidi co tydle sluzby vyuzivaj sou stahovaci.Jediny co sem rekl je ze je nepouzivam protoze me nezajimaj.

21.10.03 11:02
Hanz
Re: Lobo

Super zprava!!! Tak dalsi veci, kterou bys mohl pochopit, tak je ta, ze je v nasem zajmu a v zajmu cele spolecnosti, se snazit vysvetlit jake moznosti poskytuje internet, pokud se opravdu vyuziva a ne podporovat soucasny nazor CTc, ze ADSL je vysokorychlostni internet na prohlizeni stranek a mailovani = 10 GB.
(Pokud prehlednu jejich reklamni upoutavky CTc na ADSL, za coz by meli dostat hooooooooooodne velkou pokutu!!! Ale myslil ze stat sve vlastni organizaci pokutu neda, ze??? :-((( )

21.10.03 10:05
LoBo
RE: adsl trafic

slusnej vykon
110G a to nestahujes zadny extremní veci?
To mas 160 CDcek.Ani kdyby si stahnul kazdej film,hru nebo MP3 co vyjde tak todle nedas.
Co teda stahujes?Porno?
V tak obrovskym objemu?

21.10.03 10:00
LoBo
RE: Neco pro me

No ja ji nepouzivam tak ze se vejdu.
90% uzivatelu se do 10G vejde.
A uz mi prestante ukazovat jak lehce se da 10G spotrebovat.Ja to vim.

21.10.03 09:46
Hanz
Neco pro Loba

Koukni na http://www.isdn.cz/clanek.php?style=viewall&cid=5267

Tam se pise nazorny priklad, ze kdyz budes vyuzivas bezplatnou sluzbu vod cesnetu, tak se nevejdes do 10GB ani kdyby ses po.......... :-)))

21.10.03 00:58
tc
adsl trafic

Chtěl jsem si domů pořídit ADSL, ale pořád jsem váhal a jsem rád, že jsem to neudělal, protože to co s tím provedli je humus. Momentálně sem dostal možnost, takže jsem připojený "VYSOKORYCHLOSTNĚ" a tím myslím rychlost a né ubohých 512/128. můj odchozí trafic do dneška od 1.10 je asi 110GB a příchozí 75GB. Vůbec si nedovedu představit, že bych měl fungovat na 10GB za měsíc. To je výsměch. A to nestahuju žádné extrémní věci.
Každopádně jsem se chtěl zeptat těch 10GB je jenom na download nebo down i upload dohromady.
THNX for answare

20.10.03 22:44
Lobo
RE: Stahovaci

Tak ted sem pripojenej 6h a tafic 13MB.

20.10.03 19:40
LoBo
RE: Stahovaci

Sakra ja nerikam ze se do 10G nekdo nevejde.Ja jo.Ted sem pripojenej 3h a trafik 8MB.Uznavam ze je to tim ze mam zdroje
A kdo asi tak zalozi server na ADSL?Stak malim uploadem asi tezko.:))Zkousel sem to.Sice jeste na 192 ale i tak to slo max pro 4lidi.

20.10.03 18:29
Petr Borecek
Vyuziti ADSl

Tak treba BANDAY CHANEL VHS kvalita videa
Anime kazdy mesic nove 3 serialy,C-strike
za jednu noc 2 -3 hodiny hrani trafik 30-40 Mg a tak dale a tak dale.
Jinak mam Nextru Ostrava a od 16.10. hnus
je to jak 36 kb modem ping 444 -750 uz 5 dni stahovat se da ale jen segmentovane Big Torrent(47 kB).Nevite nekdo jak je to s pingem u bezdratu od TELE 2?

20.10.03 17:35
Hanz
Re stahovaci

Ja treba radia posloucham, napr. MP3 radia sou super. Jinak TV volne vysilajicich je celkem dost. Ale ono staci kdyz si treba telefonujes pres net a mas k tomu webcameru za 800,- tak mas razem takovej trafic ze 10GB je hned v v .......

Ale i bez web kamery, vem si ctyrclenou rodinu ktera pouziva internet. Decka prijdou ze skoly sednou za net a smazej hry, pak dojdou rodice stahnou maily, kouknou co novyho, popripadne kdyz to treba nekdo ma jako hobby, tak stahne naky veci (napr. linux, dema do her, ruzny add ons, atd.) a to me povidej ze se vlezou do 10GB!!! TO nemyslis vazne, ne???

Schvalne si to nekdy zkus. Ja to udelal a pri normalnim pouzivani jsem po nakejch 17 dnech byl nad limitem. A to jsem to pouzival po praci nez jsem sel spat.
Vem si ze nekdo kdo hraje gamesky udelqa doma server pro dalsi hrace, kterej bezi 24hod. Co pak? A taky ho radis mezi stahovace??? :-)))

20.10.03 17:23
LoBo
RE: Stahovaci

To ja netvrdim za takovi lidi sou stahovaci.
Ja taky obcas stahnu nakou tu MP3jku nebo i film.Ale bohate bych se vesel do 10G.
Vzivote sem zadnou z tech vysokorychlostnich internetovych sluzeb nepouzil.Radio neposloucham(si radsi pustim mp3),a video?Rekni mi kde se da na naky video koukat?Archiv TV nova?
A na hry nepotrebujes super rychlej internet.Ale dobrou odezvu a stabilni rychlost bez ztrat packetu.Ja mam treba za 1h hrani Battlefielda stahnuto kolem 10MB.
Ale tim vubec NECHCI rict ze nekdo ty sluzby nepouziva nebo ze se mi libi datovi omezeni.A uz vubec ne by mi stacila i pomalesi pripojka.
Ja plne souhlasim s nazory ZUI.

20.10.03 16:59
Hanz
Stahovaci

Uy neba porad cist veci na tema ze vse mohou stahovaci. Rekl, ze jsme v dobe kdy je normalni ze se po internetu prenaseji data i vetsich objemu a nevidel bych to jako zlo. Vemte si co vsechno by slo s linkou 512/128 využivat za internetove sluzby, pokud opravdu fungovala jak ma! (Napr.od zakladnich poslouchani radii, hrani her az po sledovani videa = pri urcite kvalite). A to by jste je taky zaradili mezi stahovace??? Nekdo by namitl, ze pokud chcu vyuzivat tyto sluzby tak si mam zaplatit lepsi spojeni. Ale, zeptam se, dokaze me tedy nekdo vysvetlit na co to ADSL tedy je???
(Podotykam ze reklamni slogan je ze se jedna o vysokorychlosti internet, urceny prave na vyse uvedene sluzby :-))) )

Predem dekuji za vysvetleni

20.10.03 16:17
LoBo
Agregace

mel bych dotaz
pokud zapnuly agregaci az ted,jak to ze pred zapnutim agregaci mi ADSL nikdy nejelo plnou rychlosti?Nejak si to nedovedu predstavit.Zaroven sem nekde cetl ze pripojky jsou mirne naddimenzovane.Ale nikdy jsem z toho 192kb nedostal.
Mam ADSL od Nextry a jsem z Liberce a diky bohu sem zatim zadne drsne nasledky agregace nepocitil.Presel jsem na zrychlenou variantu a rychlost se stale drzi na 55kB/s.
PINGy mam porad super, takze fpohode muzu hrat online hry.A doufam ze to tak zustane.
A co sem cetl za u Nextry se nejvic projevilo zpomaleni je podle me dano asi tim ze nemame omezeni na 10G.Takze stahovaci muzou smele stahovat dal protoze je nic neomezuje.U jinejch ISP s datovym omezenim si asi stahovaci rozmysli jestli budou stahovat kazdou kravinu jen pro to aby vyuzili linku kterou si za tezky prachy platej.

Přidat komentář








































patka.gif (1K) Počet přístupů od 25.6.02:

© 2002-2003 Pavel Sviták